לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    פתרונות אוורור תעשייתי

    במאמרנו הקודם, הסברנו על אוורור בייתי, אוורור תעשייתי במקרים רבים מורכב או מסובך יותר ודורש בחינה מדוקדקת של הבעיה, בחינת ההשלכות של הסביבה המפעלית והחיצונית, בדיקת הדרישות של הרשויות וביצוע תכנון הפתרון תוך חשיבה מעמיקה.

    חברות רבות מציעות פתרון פשוט וזול המסתכם בהתקנת מפוח כזה או אחר אשר ישאב אוויר מזוהם ויפלוט אותו החוצה, אך האם הדבר מותר? האם לא תיווצר בעיה מחוץ למבנה המטופל? האם הפתרון מתאים לדרישת הרשויות ואינו מהווה סכנה לאיכות הסביבה מחוץ למפעל?

    כשאנו מבקשים לתת פתרון לבעיה מסוימת, עלינו לברר תחילה כי החברה אליה אנו פונים אכן יודעת להתייחס לכל הדרישות והמוסכמות בתכנון ומתן הפתרון לבעיה… יש לוודא כי בתכנון יילקחו בחשבון רמת האוורור, סוג המזהם, האם יש צורך בסינון, טמפרטורה של האוויר הנשאב, התאמת הציוד, רמת הרעש וכד'.

    בתעשייה לעומת אוורור ביתי נדרש לתת מגוון רחב של פתרונות כגון פינוי חם ליצירת סביבה נעימה יותר, פינוי עשן בחרום והחדרת אוויר צח לפי דרישת כיבוי אש, אוורור חניונים מגזי CO2 הנפלטים ממנועי רכבים, פינוי חם מחדרי מכונות, פינוי גזים ואדים מתלקחים ונפיצים, פינוי עשן, אדי שמן, אדי מים, פינוי אבק ושבבים של חומרים שונים.

    לדוגמא: אוורור חדר שבו קימת פליטת עשן או אדי שמן – לכאורה שואב אוויר צירי רגיל (וונטה) ייתן את המענה לריחות הלא נעימים, אולם העשן או אדי השמן יגרמו לזיהום מהיר של השואב ועם הזמן תיפגם יעילותו, בנוסף הזיהום יגרום לנזק לסביבה החיצונית, אף יש חשש כי חלקו יחזור פנימה לתוך החדר ע"י רוח טבעית. במידה והחדר פנימי והוא מרוחק מקיר חיצוני – שואב רגיל צירי לא יתמודד בהצלחה עם הזרמת האוויר בתוך הצינור הארוך יחסית (מעל מטר אחד) ולחץ נוסף אשר יהווה בעיה על הוונטה הנזכרת לעיל הוא זווית / זוויות בצינור ותריס הפליטה.

    דוגמא נוספת: אוורור אולם תעשייתי גדול שבו קיימים מספר אזורים שבהם פליטת אוויר חם או מזהמים, התקנה של שואבים ציריים מצריכה הוצאה כספית גבוהה והפתרון לא יהיה יעיל. במקרה זה רצוי לבצע פינוי נקודתי של המזהמים, ואף סינונם לפני פליטת לאטמוספרה מחוץ לאולם.

    להלן, אפיון קצר של מפוחים המשמשים לאוורור בתעשייה:

    • מפוחים ציריים.
    • מפוחים צנטריפוגליים.
    • מפוחי קו וצנרת.
    • מפוחי גג.
    • מדחסים ללחצים גבוהים.
    • מפוחים עמידים בטמפרטורות גבוהות.
    • מפוחים מוגני ניצוצות ומוגני התפוצצות.
    • מפוחים עמידי קורוזיה מפלסטיק או מנירוסטה.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל