לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    מערכות אוורור ומיזוג

    בכל בית, בניין, מחסן, מפעל או בית עסק יש צורך להתקין מערכות אוורור ראויות. מערכות האוורור אחראיות על טיב האוויר הנמצא במקום, כאשר ישנה חשיבות רבה לשמור על אוויר מסונן ונקי במידה ויש בבית העסק פליטה של מזהמים. מזהמים אלה יכולים להיות כתוצאה מדבק הנמצא בשימוש המפעל, מצביעת הקירות, מתהליכים כימיים המתנהלים במעבדה ועוד. מזהמים נוספים כוללים כמובן גם עשן אשר נוצר ממנועי קיטור, סיגריות, צינורות פליטה של רכבים ועוד. את כל אלה יש לנקות, לסנן, להוציא החוצה ולפנות מקום לאוויר חדש ונקי.

    מערכות אוורור ומיזוג

    בין אם מדובר במחסן, מגרש חניה תת קרקעי, מעבדה כימית או מסעדה – העסק שלך זקוק למערכת אוורור. למערכת זו מצטרפת מערכת המיזוג המוכרת לנו מן הבית אשר אחראית על האקלים בבית העסק. בימים חמים או קרים, אנו זקוקים למערכת מיזוג טובה אשר תשמור על רמת המעלות הדרושה לנו. בניית מערכת מיזוג אוויר מושפעת ממספר פרמטרים כמו :

    • מיקום המבנה.
    • אקלים הסביבה.
    • גודל החללים.
    • רמת הבידוד של הבניין.
    • רמת החום הנפלטת מן המכשירים החשמליים והמכונות.
    • מספר העובדים וכמות שעות העבודה.

    לאחר בחינה של פרמטרים אלה, ניתן יהיה להבין איזו מערכת מיזוג צריך העסק – מזגן מפוצל או מיזוג מרכזי.

    "קוניצין ולדימיר – פתרונות אוורור תעשייה" יספק עבורך את פתרון המיזוג המושלם לבית ולעסק, תוך התאמה אישית לדרישות הלקוח.

    תכנון והתקנת מערכת אוורור מושלמת לעסק

    הדרך החכמה ביותר לבצע שינוי במערכת האוויר היא לפנות לאדם מנוסה בעל מוניטין של שנים רבות בעולם האוורור והמיזוג. הודות ל-15 שנות ניסיון ופרויקטים עבור חברות מובילות כמו טבע ותעשייה אווירית – קוניצין ולדימיר מבצע את כל סוגי העבודות ויספק את כל הפתרונות הדרושים עבור העסק. השירות ניתן בכל הארץ וכולל תכנון קפדני ולצד ביצוע מקצועי ואמין.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל