לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    מערכות אוורור וסינון אוויר

    תהיתם פעם מדוע אנו מצליחים לנשום אוויר נקי באולם אירועים גדול למרות ריחות המאכלים והבישולים שמסביב? מערכות אוורור משוכללות אחראיות על סינון אוויר ושאיבת החלקיקים המזהמים את הסביבה. מערכות אלה משמשות במקומות רבים, דוגמת מפעלים או מעבדות, במטרה לסנן את הרעלים ולאפשר סיבת עבודה בטוחה. חברת קוניצין ולדימיר מספקת פתרונות בתחום מערכות נידוף ופתרונות אוורור, תוך המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה. כאן תקבלו את כל הייעוץ הדרוש לפני התקנת המערכות.

    אילו מערכות אוורור קיימות היום?

    בימינו, ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות שימושיות שנועדו לטהר את האוויר שאנו נושמים. אלה כמה מבין המערכות הנפוצות יותר:

    • זרועות יניקה – מדובר בזרועות מאסיביות שתפקידן לשאוב את האוויר הרעיל והמזוהם החוצה. זרועות אלה עמידות לחום ויכולות לשאוב סוגים שונים של חומרים דוגמת עשן, אדים כימיים, ריחות בלתי נעימים ועוד.
    • מערכות סינון אוויר ונידוף עשן – מערכות אלה נפוצות במטבחים תעשייתיים, והן כוללות כמה מרכיבים: מנדף עשוי מנירוסטה הקולט אדים, מערכת סינון השואבת אדי בישול וריחות טיגון, מפוח היונק את האוויר ותעלות מקשרות ומרכזיות שדרכן עובר האוויר המסונן.
    • מערכות המפנות גזים עבור מוסכים וחניונים – מערכות אלה נחלקות לכמה סוגים: מערכות בעלות צינור אחד או שני צינורות לרכב שיש להן פיית יניקה, מערכות תוף שיש להן מנגנון ממונע, מערכות תוף בעלות מנגנון קפיצי וכן מערכות הכוללות תעלת יניקה.
    • מפוח אוויר – המפוח יכול להגיע כחלק ממערכת סינון או בנפרד ממנה. מפוחים איכותיים מצטיינים בסינון ובדחיפת האוויר הבעייתי החוצה.
    • מערכות לפינוי עשן וחום – מדובר במערכות אבטחה המסייעות בפינוי העשן הרעיל במקרה של דליקה בתוך מבנה.

    כיצד תדעו מהי מערכת האוורור המתאימה לכם?

    מערכות אוורור מתאימות למפעלים תעשייתיים, למוסדות וגם לבית, ולכן חשוב לבחור את המערכת הנכונה עבורכם. חברה טובה ומקצועית תוכל לסייע לכם בבחירת מערכת מתאימה תוך בחינת השטח והתחשבות בגודל המבנה. הפרמטרים הנלקחים בחשבון במקרה זה הם סוגי החומרים הנפלטים אל החלל, מיקום המבנה או מיקומם של פתחי האוורור. במקרים מסוימים ייתכן שתזקקו אף ליותר ממערכת אוורור אחת כדי להתגבר על האוויר הדחוס במפעל תעשייתי.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל