לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    מערכות אוורור תעשייתי

    האוויר נמצא בכל עת סביבנו ותפקידו של בעל העסק לדאוג כי האוויר בסביבת העבודה יהיה נקי. האוויר נתון לסכנה רבה בעיקר במפעלים תעשייתיים בהם מתרחשת פליטת גזים וכימיקלים מסוכנים. הפליטה עשויה להתרחש במהלך עבודת מכונות והן מחומצות, צבע או שימוש בחומרי ניקוי. חומרים נוספים אותם תרצו לנקות מן האוויר הם עשן אשר יכול להיווצר מסיגריות, מתקני עישון מזון ורכבים בחניונים.

    מערכות אוורור תעשייתי נועדו גם לשמור על רמת טמפרטורה במתקן התעשייתי או בבית המלאכה. החום הנוצר במבנים ללא מיזוג או כתוצאה מפעולת תנורים ומתקני קיטור הופך את הסביבה ללא נוחה לעבודה ולעיתים אך מסוכנת עבור מכונות ובני אדם. מערכת אוורור תעשייתית תדאג לייצב את הטמפרטורה.

    מערכות אוורור תעשייתי לצינון הרוחות

    מערכת אוורור טובה תדאג לצנן את הרוחות בבית העסק ולהפוך את סביבת העבודה לנעימה יותר ובטוחה יותר. מערכת אוורור מסוג זה היא קריטית וחיונית לתפקוד תקין של כל בית עסק, החל מהצורך לסנן את האוויר מכימיקלים מזיקים ועד הצורך לפנות עשן מהמטבח ולמנוע את כניסתו לשטח המסעדה.

    מערכת האוורור יכולה להיות מורכבת ממספר מכשירים כגון:

    • מערכות נידוף – קולטי אדים, מערכת סינון, תעלות ומפוחים המאפשרים את תנועת האוויר.
    • מערכות אוורור וסינון – מאפשרות החלפת אוויר קיימם בחדש.
    • מערכות לפינוי גזים – מיועד בעיקר למוסכים וחניונים.
    • מערכות לפינוי עשן – מנגנון לשחרור עשן בעת שריפה למניעת נזקי עשן .
    • מערכות מיזוג אוויר – לשמירה על אקלים נעים ונוח בסביבת העבודה.

    מערכות אוויר מתקדמות

    לצורך התקנת מערכות מורכבות ומתקדמות אשר יבטיחו אוויר נקי ובטוח בבית העסק, פנו כעת ל"קוניצין ולדימיר – פתרונות אוורור תעשייה" אשר מספק שירות יעיל ומקצועי כבר מעל 15 שנים. הודות לידע הנדסי רב וניסיון עשיר – כל בעל עסק יקבל פתרון מהיר ומקצועי בהתאמה אישית. השירות ניתן בכל הארץ וכולל תכנון והרכבה בהתאם לתקן הישראלי.

    פנו אלינו כעת והתקדמו למערכות אוויר מתקדמות.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל