לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    מערכות לפינוי עשן

    כולם יודעים כי לא רק אש עלולה להיות הרת אסון וקטלנית אלא גם עשן. הימצאות מנגנון לשחרור עשן הוא אחד האמצעים החיוניים ביותר שצריכים להימצא במפעלים שונים, במוסדות, במשרדים, וגם בבנייני מגורים חניונים ובבתים פרטיים. מומלץ להתייעץ באנשי מקצוע שיתנו לכם ייעוץ ויסייעו לכם לבחור את מנגנון הבטיחות המתאים ביותר לצרכים ולשימושים הייעודיים שלכם.

    אכן – אין עשן בלי אש, אבל לעניינו: אין אש בלי עשן. לא אחת עלול להתברר כי נזקי העשן קשים ביותר, לא פחות מנזקי האש, לכן חשוב להצטייד מבעוד מועד באמצעי הגנה מפניו. חשוב לציין, כי בטיחות עשן מעניקה אספקת אמצעים טכניים וטכנולוגיים – מפוחים שונים, גלאים ורכזות – לשחרור אש הנושאים תו תקן אש בינלאומי.

    מסיבה זו, על חניונים תת קרקעיים להיות מצוידים במערכות אוורור ופינוי עשן, אשר דואגות לחילוף מתמיד של האוויר. במסגרת פעולתן של מערכות אלו, האוויר המזוהם ועשן המכוניות נשאב ונפלט אל מחוץ לחניון, בעוד שאוויר טרי ונקי נדחק מטה. ללא פעולה זו, האוויר הניתן לנשימה היה מנוצל עד מהירה, את מקומו היו תופסים גזים רעילים והחניון היה נהפך עד מהירה לבלתי ראוי לשימוש ומסוכן לאדם.

    בדומה לחניונים, גם בבנייני מגורים יש להתקין מערכות לפינוי עשן בחרום, בפירי חדרי המדרגות יותקנו מפוחים לדיחוס אוויר חיצוני כדי למנוע חדירת העשן ובאופן זה למנוע הפיכה של פירי המדרגות לבלתי ראויים לשימוש בזמן חרום.

    חברתנו יודעת לתכנן ולתת פתרון באמצעות מבחר מפוחים בעלי תקן ומערכות אוורור הבנויות ומתאימות לדרישות התקן.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מערכות לפינוי עשן

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל