לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    מערכות לנידוף עשן סמיך

    מערכת נידוף נועדה לסנן אדים וחומרים מסוכנים מן החלל, ובכך לספק לעובדי המפעלים, המטבחים הגדולים ושאר המקומות שבסביבתם נפלטים גזים וחומרים באופן אינטנסיבי. בחברת קוניצין ולדימיר מספקים מערכות סינון ונידוף אוויר עבור התעשיות הגדולות. מבין הפתרונות האיכותיים שמציעה החברה ניתן להזכיר זרועות יניקה, מערכות לפינוי עשן, מערכות מיזוג אוויר, שולחנות יניקה או מערכות לפינוי גזים המיועדות במיוחד למוסכים וקניונים.

    ממה מורכבת מערכת נידוף?

    מערכת נידוף סטנדרטית מורכבת מרכיבים שונים אשר כולם לוקחים חלק בסינון האוויר הדחוס והמזיק:

    • התעלות המקשרות – מערכות נידוף מורכבות מתעלות מקשרות ומתעלות מרכזיות. התעלות המקשרות מחברות בין המפוח ומערכת הסינון לבין המנדף. אם ישנם מספר מנדפים המותקנים במפעל, הרי שכל תעלת מנדף מתחברת לתעלה מרכזית אשר מובילה מצדה אל מערכת הסינון.
    • המנדף – תפקידו לקלוט את האדים המגיעים מן החלל. על פי רוב, עשויים המנדפים מנירוסטה הידועה בעמידותה הגבוהה.
    • מערכת שאיבה – מערכת המסייעת לאוויר הדחוס לצאת החוצה. היא מורכבת ממנוע אשר מחובר למפוח, כך שכאשר המפוח מסתובב הוא שואב את האוויר מן החלל.
    • מערכת סינון – המערכת המפרידה בין האוויר המזוהם לבין האוויר הנקי על ידי פילטרים משוכללים אשר תוכננו להתמודד עם חלקיקי אוויר כבדים יותר כמו אוויר הדחוס בחלקיקי שומן המגיע מן המטבח התעשייתי. מערכות אלה כוללות גם עוצרי להבות, רכיבים אשר מונעים מחלקיקי שמן לוהט להתלקח ולגרום לשריפה.

    מערכות מצילות חיים

    מערכות נידוף מסייעות לסלק את העשן הרעיל בעת שריפה, אך הן יעילות לא רק במקרי חירום. למעשה, הן מצילות חיים מדי יום ביומו, מכיוון שהן מספקות אוויר נקי ומונעות תחלואות שונות דוגמת מחלות סרטן, התקפי אפילפסיה מוגברים, מחלות לב, התקפי לב או תופעות של בחילות, הקאות, חרדה או דיכאון.

    מערכות נידוף יעילות בבתי עסק רבים, אך חשוב להתקין את המערכת האיכותית ביותר. לשם כך יש צורך ליצור קשר עם חברה מקצועית המתקינה מערכות אלה. נוסף על כך, תוכלו להתעניין במערכות שונות אשר יכולות לתרום לסינון אוויר דוגמת מפוחים תעשייתיים, זרועות יניקה או מערכות לפינוי גזים רעילים. לכל מערכת תפקידים משלה, וניתן לקבל מידע אמין ממקצוענים.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מערכות נידוף עשן

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל