לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    מערכות סינון אוויר

    אנו לא שמים לב עד כמה חשובה איכות האוויר סביבנו עד אשר היא נפגעת. איכות אוויר לא טובה עשויה להוביל לחולשה וכאבי ראש במקרה הטוב ולספיגת רעלים מסוכנים בגוף במקרה הרע. מערכות סינון אוויר קמו בדיוק למטרה זו – לסנן את האוויר מחלקיקים מזיקים, לנדף ריחות לא טובים ולשמור על סביבת עבודה בטיחותית. מערכות הסינון הן דבר בסיסי בכל עסק וצריכות להיות מותקנות מן היום הראשון. כל זמן בו אין מערכת אוויר נאותה בעסק – הנכם מסכנים הן את בריאות הלקוחות והן את בריאות העובדים. על מנת לבצע תכנון נכון והתקנה איכותית של מערכת סינון האוויר, פנו למומחים בעלי ניסיון רב שנים בתחום.

    מערכות סינון אוויר לבית ולעסק

    בעוד רובנו מכירים בעיקר את תחום מיזוג האוויר הביתי והמשרדי, ישנה חשיבות גבוהה לתכנון מערכת סינון אוויר נאותה כאשר מדובר במחסן, מסעדה או מפעל. תפקידי מערכת הסינון הם:

    • נידוף שמן מאוויר המטבח.
    • שאיבת עשן מחללים סגורים, לרוב עשן הנפלט מסיגריות, מתקני עישון מזון, מגרשי חנייה תת קרקעיים, מתקני ייצור ועוד.
    • אידוי כימיקלים הנפלטים לאוויר – מדובר בכימיקלים הנפלטים בשירותים או כתוצאה משימוש בדבק, חומצות, צבע, חומרי ניקוי ומעבדות.
    • החלפת אוויר חם באוויר רגיל – הוצאת אוויר חם הנוצר עקב פעילות מכונות, תנורים ומתקני קיטור.

    קוניצין ולדימיר – יוצרים סביבת עבודה נקייה ובטוחה

    כשמדובר בבריאות והבטיחות שלכם ושל עובדיכם – אין מקום לפשרות. פנו כעת לקוניצין ולדימיר – מהנדס מוסמך בעל 15 שנות ניסיון בעולם האוורור התעשייתי. החברה נותנת פתרונות יעילים ויצירתיים לכל בעיה של תחלופת אוויר הנדרשת בעסקים ותעשיות. לאחר איסוף נתונים ותכנון קפדני ניגש לבצע את העבודות בבית העסק, תוך הקפדה על ביצוע ברמה הגבוהה ביותר ושירות אישי ונעים.

    צרו איתנו קשר בטלפון או באינטרנט, נשמח לייצר עבורכם סביבת עבודה נקייה ובטוחה.

    מערכות סינון אוויר – לאוויר נקי יותר

    חשיבותן של מערכות סינון אוויר היא רבה. וזאת, לאור העובדה כי הן מבטיחות את הסדרתו של אוויר נקי במרחב המגורים והעבודה שלנו. לעיתים קרובות, אנו לוקחים אותו כמובן מאליו, אך האוויר שאנו נושמים משמעותי לתפקוד היום-יומי שלנו. בהתאם, כדי שנוכל לשמור על בריאותנו כמו גם לסייע ביצירת סביבה ברמה גבוהה – יש ליצור קשר עם חברת קוניצין ולדימיר – פתרונות אוורור תעשייתי. עובדי החברה הינם מקצועיים, מנוסים ובעלי הכשרה רלוונטית לצורך תכנון, ייצור והתקנת פתרונות אוורור מתקדמים.

    מערכות סינון אוויר – למגוון לקוחות

    המוצר החשוב ביותר שברשותנו הוא האוויר לנשימה. בזכותו, אנו מצליחים לבצע מגוון רחב של משימות בסבלנות הדרושה. עם זאת, ככל שחולפות השנים, כך נדמה כי האוויר שאנו נושמים מזדהם יותר ויותר. בהתאם, בין אם מדובר במקום עבודתכם או ביתכם רצוי להסתייע בפתרונות אוורור מתקדמים; פתרונות מומלצים כדוגמת מערכות סינון אוויר.

    מערכות סינון אלו מותאמות למגוון רחב של עסקים ולקוחות פרטיים. לדוגמא, ניתן להתקין את מערכות הסינון הללו במפעלים תעשייתיים שונים. במילים אחרות, ובזכות מערכות הסינון, ניתן יהיה לסנן אוויר רווי בשמן, לסנן אוויר מעשן המגיע מעבודות ריתוך כמו גם לסנן אבק כבד.

    כמו כן, מערכות סינון האוויר מיועדות אף לבתים ולממ"דים. כלומר, על ידי התקנתה של מערכת זו, האנשים הנמצאים במרחב המוגן יוכלו לנשום בקלות ללא צורך בערכות מגן. בנוסף, מערכת זו תסייע בכניסת אוויר ובתחלופה ראויה של הפחמן הדו-חמצני שאנו פולטים.

    כך או כך, מדובר באפשרות מומלצת אותה רצוי להתקין מוקדם ככל הניתן. מעוניינים גם אתם בפתרון זה? לצורך כך, יש לפנות אל בעלי מקצוע מנוסים המתמחים בביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר.

    ליווי תהליך העבודה

    בין אם מדובר בביתכם הפרטי או שמא מדובר במפעל בו אתם עובדים, כדי להתקין כהלכה מערכת סינון אוויר כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת קוניצין ולדימיר – פתרונות אוורור תעשייתי. חברה זו תעניק לכם את המענה המדויק והמקצועי ביותר – תוך ליווי תהליך העבודה מתחילתו ועד סופו.

    סינון אוויר

    מערכות מתקדמות לסינון אוויר

    האוויר שאנחנו נושמים מכיל במקרים רבים גם חלקיקים בלתי נראים לעין אבל כאלה שעלולים להיות מזיקים מאוד. זהו כמובן לא סוד – אנחנו חיים בעידן שבו המודעות לנזקי זיהום האוויר גבוהה ואף נעשים מאמצים רבים להפחית את היקף התופעה שפוגעת בכולנו. אם תחת כיפת השמיים האוויר עלול להיות מזוהם, במקומות סגורים שמתבצעת בהם פעילות תעשייתית הסיכון באופן טבעי גדול פי כמה וכמה – ובהתאם מערכות סינון אוויר הן חלק בלתי נפרד מהמפרט הטכני של אבזור החללים התעשייתיים. על-מנת לסנן את האוויר ביעילות מרבית ולהבטיח מקסימום תועלת חשוב להפקיד את מלאכת תכנון מערכת הסינון כמו גם את התקנתה בידיים מקצועיות – של מהנדסי חברת קוניצין ולדימיר.

    למה חשוב לבצע סינון אוויר?

    * מניעת פגיעה חמורה בעובדים – לכל בעל מפעל או עסק אחריות של ממש ומחויבות לשמור על בריאותם של עובדיו. אוויר נקי הוא חלק הכרחי מכך.

    * מקסימום תפוקה – אוויר נקי מייצר סביבת עבודה נעימה, וסביבת עבודה נעימה, כך לפי מחקרים רבים, מגדילה את הפרודוקטיביות של כל העובדים.

    * תדמית נקייה – אנחנו חיים כאמור בעידן שבו ישנה מודעות גבוהה מאוד לנזקי זיהום האוויר. בהתאם עסק שלא יותקנו בו מסנני אוויר איכותיים ייתפש כמיושן, ככזה שלא שומר על בריאות עובדיו ובאופן כללי התדמית שלו תהיה שלילית ולקוחות יתרחקו ממנו.

    מערכת סינון אוויר מתקדמת ויעילה במיוחד

    סינון אוויר הוא מרכיב חשוב בהתנהלות מפעלים וחללים תעשייתיים. בהתאם מומלץ להיעזר בידע ובמומחיות הייחודית של צוות המהנדסים של חברת קוניצין ולדימיר. השירות שלנו כולל ייעוץ מקצועי ומקיף לאחר ביקור באתר וסקירת המאפיינים הרלוונטיים במקום, בחירת מסנן אוויר שיבצע את המלאכה החיונית באופן היעיל ביותר והמשתלם ביותר, הן מבחינה כספית והן בהיבט האנרגטי, והתקנת הפתרון הנבחר. התהליך כולו מתבצע גם כן ביעילות מרבית כדי שאפשר יהיה לבצע את כל העבודות במפעל מבלי לחשוש שהעובדים ייחשפו לאוויר רווי בכימיקלים, אדים מסוכנים, עשן, אבק ושאר מזיקים. דגש חשוב נוסף הוא אספקה מהירה של המסנן שנבחר למשימה, ועוד כדאי לדעת שכל פתרונות הסינון והאוורור שאנחנו מציעים הם של מיטב היצרניות המובילות בתחום.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל