לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    מערכת סינון אוויר תעשייתי

    כמו במועדונים שונים בתל אביב בהם מוצבים סלקטורים שמכניסים רק את מי שרצוי, כך גם בחללי יצור בתעשייה ניתן לשלוט באיכות של האוויר שנכנס אליהם. סינון אוויר נכון עשוי להפוך כל שהייה בחלל תעשייתי לנעימה, בטוחה ונוחה בהרבה. האוויר שמקיף אותנו מכיל חומרים שונים שחלקם בבחינת מזהמים ותו לא. שאיפה ממושכת של חומרים אלו עלולה לפגוע באופן משמעותי בבריאות. התקנה של מסנני אוויר היא גורם קריטי ומומלץ לפעול בנושא, כל שכן כאשר מדובר על מפעל שעושה שימוש בחומרים כימיים או אחרים. קוניצין ולדימיר פתרונות אוויר תעשייה היא חברה טכנולוגית המתמחה בהתאמת מתקני אוורור, סינון ופינוי עשן לחללים בכל גודל ולכל מטרה.

    סינון אוויר – סוגי מסננים

    מערכות סינון אוויר תקניות מורכבות מכמה גורמים, ולכל חלק בה יש תפקיד חשוב כך שבסופו של דבר המטרה מושגת במלואה והאוויר שנכנס לחלל הינו נקי וטהור:

    • ישנם כל מיני מסננים וכל מסננן הוא בעל דרגה שונה של פעולה בהתאם לרמת הזיהום שקיימת בחלל הספציפי.
    • מסנן ראשוני מבצע את הסינון היסודי והוא מורכב מסיבים של נייר זכוכית.
    • מסנני פחם או שמן מתאימים לסוגים שונים של חללים ויש להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בנושא.

    לא כולם מודעים לסכנה אשר קיימת בכל הנוגע לזיהום אוויר, מדובר על גורם תחלואה ראשי שעשוי להביא להתפתחות של מחלות נשימה, גידולים ואף מוות. על כן כדאי מאוד להתעניין בנושא ולהבין את חשיבותו הגדולה.

    תכנון בראש ובראשונה

    כל מערכת ולו הפשוטה ביותר, יש לתכנן אותה כהלכה כך שהיא תתפקד על הצד הטוב ביותר. כל שכן כאשר מדובר על מערכות חשובות ומשוכללות שעשויות להתקלקל אם לא מתקינים אותן נכון. לא כל בעל מקצוע בקיא בתכנון ולעיתים ההתקנה לא תועיל ויהיה צורך לבצע החלפות ותיקונים שונים שיעלו כסף רב.

    לכן חשוב לפנות רק לחברה שמכירה את כל תהליכי ההתקנה כולל התכנון המוקדם שיתאים בדיוק למטרה שלכם. בעלי מקצוע איכותיים ניתן למצוא בחברת קוניצין ולדימיר או להתייעץ עם חברים אשר מבינים בנושא. צרו עמנו קשר לקבלת מידע נוסף אודות מפוחים, מסננים ואוויר נקי.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      1 2 3

      מערכת סינון אוויר תעשייתי

      המגוון הרחב מאוד של האפשרויות גורם לכך שמצד אחד יהיו לנו שפע אפשרויות וחופש בחירה נרחב, כך שניתן להגיע למענה האופטימלי לכל צורך, ומצד שני גם לקושי מסוים – כפי שלפעמים מרוב עצים לא רואים את היער, כך ישנם מצבים שבהם אתם עלולים להתקשות לבחור מערכת סינון אוויר תעשייתי שתתאים באופן מושלם למאפיינים הספציפיים של העסק שלכם. כאן נכנס לתמונה הידע רחב ההיקף והעדכני של חברת קוניצין ולדימיר בתחום פתרונות האוורור לתעשייה. אחרי שכבר סייענו למפעלים ועסקים רבים ליהנות מאוויר נקי במינימום עלות, נוכל לעשות זאת גם עבורכם, כולל בדחיפות אם יש בכך צורך.

      השלבים השונים של התקנת מערכת סינון אוויר תעשייתי

      על-מנת שתוכלו לקבל את מערכת הסינון התעשייתית הטובה ביותר עבורכם, אנחנו עובדים לפי תהליך מובנה ומדויק, שכולל את השלבים הבאים:

      • מיפוי מלא של צרכי המפעל – כדי שניתן יהיה למצוא פתרון יעיל ומשתלם במיוחד.
      • תכנון מערכת סינון אוויר – בהתאם למסגרת התקציב שלכם ולמגבלות של המקום.
      • בחירת הפריטים הספציפיים – כך שהתוצאה תהיה מערכת שכל החלקים בה משתלבים היטב זה עם זה.
      • הצגת המפרט וקבלת אישור – כולל שינויים במידת הצורך.
      • התקנה – על בסיס הניסיון רחב ההיקף של הצוותים שלנו ובפרק זמן קצר ככל האפשר.
      • בדיקות תקינות – לפני שהמערכת נמסרת ומתחילה למלא את ייעודה, מתבצעת בקרת איכות מחמירה כדי לוודא שהכל תקין.

      שירות אישי ויחס עלות תועלת אטרקטיבי

      ולדימיר קוניצין הוא מהנדס מוסמך בעל ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום הנידוף, פינוי העשן והאוורור. כל מערכת סינון אוויר תעשייתי שהחברה שלנו מציעה ללקוחותיה עוברת תחת עיניו ובהתאם אנחנו יכולים להבטיח – ולא רק להבטיח אלא גם לקיים – מקסימום תועלת ואוויר נקי בכל רחבי המפעל, גם כשמתבצעות בו עבודות אינטנסיביות מאוד. בנוסף, חברת קוניצין ולדימיר מקפידה להעניק שירות קשוב ויחס אישי, כולל ליווי מלא לאחר ההתקנה ותמיכה בכל צורך. דגש חשוב נוסף בעבודה שלנו הוא הקפדה על כל התקנות, כולל העדכניות והמחמירות ביותר, בתחום איכות האוויר, ובחירת ציוד איכותי שעומד בתקן הישראלי.

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל