לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    סינון אוויר תעשייתי

    אמנם, אנחנו לא רואים זאת, אך האוויר סביבנו תמיד מזוהם, בעיקר כשאנו נמצאים באזורים עירוניים או תעשיתיים. פליטת חומרים לאוויר ממנועי מכוניות, מפעלים, שריפת חומרים שונים או אפילו עישון סיגריות יוצרת סביבה מזוהמת הדורשת סינון אוויר. אם במהלך שהותנו בחוץ הזיהום פחות מורגש בשל תחלופת אוויר גבוהה, הרי שבחללים סגורים הזיהום הוא משמעותי יותר ויש צורך לסננו. בשל תחלופת אוויר נמוכה הנובעת מחוסר אוורור או צורת המבנה – חובה להתקין מערכת אוורור נאותה אשר תדאג להזרמת אוויר נקי ולסינונו.

    סינון אוויר – כיצד עושים זאת?

    המסננים מותקנים במערכת האוורור או מחוצה לה ותפקידם לסנן את האוויר הנמצא בחדר. הדבר מתבצע בעזרת מספר רכיבים:

    • מסננים – מסננים בדרגות שונות המותאמים לסוג המזהמים שצריך לסנן.
    • מסננים ראשוניים – מסנן מסוג זה עשוי מנייר סיבי זכוכית.
    • מסנני שמן, פחם או שקים – כל סוג מסנן מתאים לסוג אחר של מערכת.

    האזורים בהם נדרש מסנן גדול ואיכותי הם מפעלי תעשיה ובתי מלאכה. חללים אלה נתונים לסכנה רבה בכל הקשור לזיהום אוויר בשל פליטת אדים וכימיקלים שונים כחלק מתהליך הייצור. מסננים תעשייתיים יעזרו לכם לסנן אבק יבש, עשן הנוצר כתוצאה מריתוך והלחמה, ריחות של כימיקלים, אדי שמן ונוזלי קירור שונים. זיכרו כי מסנן טוב יאפשר ניקוי של עד 99.9% מן המזהמים.

    כל השירותים תחת קורת גג אחת

    לעיתים, תפנו לאיש מקצוע אשר יודע להתקין מערכות אך לא יודע כיצד לתכנן אותן כראוי. לעיתים תיתקלו באיש מקצוע אשר מתכנן מצוין אבל חסר המיומנות הפרקטית שבהרכבת מערכות אוויר. "קוניצין ולדימיר – פתרונות אוורור תעשיה" מציע לכם ליהנות משני העולמות:

    תכנון מדויק וקפדני תוך מתן פתרונות יצירתיים לכל בעיה הודות להשכלה של מהנדס, לצד ידע פרקטי רב אשר נצבר במשך 2 עשורים במקצוע. כאן תוכלו לקבל שירותי פיתוח מערכות מיזוג, הנדסת השטח והתאמת הציוד המתאים ביותר לבית העסק, התקנת הציוד כנדרש על פי תקן ישראלי ותחזוקת המערכת במידת הצורך.

    סינון אוויר בתעשייה

    מערכות סינון אוויר יסייעו לכם על הצד הטוב ביותר. בין אם מדובר במפעלים, משרדים או שמא מדובר באזורים אחרים, חשוב ליצור סביבת מחייה ברמה הגבוהה ביותר. וזאת, כאשר אוויר נקי הוא אחד הביטויים החשובים לכך. החל מאספקת אוויר מסונן ועד יניקת האוויר המזוהם מהאזור המזוהם – כדי לקבל את המענה המקיף והמדויק ביותר, יש לפנות אל חברת קוניצין ולדימיר – פתרונות אוורור תעשייתי. צוות העובדים של החברה מחזיקים בניסיון רב ובהכשרה מקיפה בתכנון, ייצור והתקנה של מערכות אוורור, נידוף וסינון מתקדמים ואיכותיים. כמו כן, החברה מעניקה שירות מרשים למגוון לקוחות ולמבנים תעשייתיים, מוסדיים ופרטיים.

    מערכות שונות לצורך סינון אוויר

    כיום, אנו מודעים לחשיבותה של איכות הסביבה – כאשר אוויר נקי מקבל חשיבות גבוהה ביותר. מעוניינים גם אתם לקחת חלק בכך? נציין כעת חלק מהמוצרים המומלצים שרצוי להתקין:

    • מערכות לפינוי עשן וחום – היווצרותן של שריפות יגרמו לנזקים רבים למבנים כמו גם ישפיעו על בריאות העובדים והדיירים. בהתאם, כדי שניתן יהיה לתת מענה מקיף כמו גם לצמצם את המפגעים השונים, מומלץ להתקין מערכות מתקדמות לצורך פינוי עשן וחום. אחת הדוגמאות המומלצות לכך היא מפוח אוויר. בין אם מדובר במפוח צירי ובין אם מדובר במפוח צנטריפוגלי – יש להתקין אותם במקצועיות ובהתאם לתקנים המחמירים ביותר.
    • מערכת נידוף – ישנם גורמים שונים התורמים להצלחתו של עסק. אחד מהם כולל את התקנתן של מערכות נידוף. בין אם מדובר בגזים, כימיקלים או שמא מדובר בהיבטים רעילים ומזהמים אחרים הפוגעים באיכות החיים – בזכות מערכות אלו ניתן יהיה לפלוט את האוויר המזוהם החוצה ולהכניס אוויר נקי. מערוכת אלו כוללות, בין היתר, תעלות אוורור, מסננים ועוד.

    פתרון מרשים למגוון מוסדות ומבנים

    מערכות לצורך סינון האוויר מחזיקות ביתרונות רבים. החל מיעילות גבוהה בעת הסינון, חסכון כלכלי משמעותי ועד אמינות ורמת בטיחות מרשימה – היבטים אלו ואחרים יענו על מלוא הצרכים שלכם ללא כל ספק. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מיתרונות אלו, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת קוניצין ולדימיר – פתרונות אוורור תעשייתי.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל